Officielt
Principper for folkeskolen
- Principper og procedurer for Københavns Drengekors og Sankt Annæ Pigekors koncertaktiviteter
- Principper for holddannelse
- Principper for hytteture og lejrskoler
- Principper for placering af musikskoleundervisning og eliteidræt i den understøttende undervisning
- Principper og procedurer for afholdelse af 6. ferieuge
- Principper for tilsyn i forbindelse med aktiviteter ud af huset
- Principper for privat indkvartering af elever
- Principper og procedurer for hjemmebesøg
- Principper for elevmedbestemmelse
- Principper for understøttende undervisning
- Principper for røgfri skoletid
- Principper om kontakt- og trivselsforældre i folkeskolen
- Principper for skole-hjemsamarbejde
Kvalitetsrapporter
Afgangsprøver
- Overgang til uddannelse 3 mdr. efter afslutning af grundskolens 9. klasse fordelt på til-uddannelse
- Grundskolers gennemsnitskarakterer
- Grundskolers karakterfordeling
Trivselsundersøgelse
- Information om National Trivselsundersøgelse
- Trivselsmåling for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2017/18
- Trivselsmåling for grundskolen, 4.-9. klassetrin, 2017/18
- Trivselsmåling for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2018/19
- Trivselsrapport for grundskolen, 4.- 9. klassetrin, 2018/19
- Trivselsrapport for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2019/2020
- Trivselsrapport for grundskolen, 4.-9. klassetrin, 2019/2020
- Trivselsrapport for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2020/2021
- Trivselsrapport for grundskolen, 4.-9. klassetrin, 2020/2021
Undervisningsmiljøvurdering 2022
Antimobbestrategi
Handleplaner
Regler for brug af digitale værktøjer i folkeskolen
Af 01. februar, 2023
|