Officielt
Hos os tager vi opgaven med at udvikle den enkelte elevs potentiale i sang og folkeskolens fag gennem faglig fordybelse, tværfaglighed, kreativitet og samarbejde på os. Vi ved, at vi har en stor rolle i at danne vores elever til mennesker med selvværd, lyst og glæde ved læring og sans for kvalitet.
Derfor står vi også på tæer for at skabe et skolemiljø, der giver vores elever gode muligheder for deres videre færd i livet.
Resultaterne fra Sankt Annæ Gymnasiums Grundskole
Principper for folkeskolen
- Principper og procedurer for Københavns Drengekors og Sankt Annæ Pigekors koncertaktiviteter
- Principper for holddannelse
- Principper for hytteture og lejrskoler
- Principper for placering af musikskoleundervisning og eliteidræt i den understøttende undervisning
- Principper og procedurer for afholdelse af 6. ferieuge
- Principper for tilsyn i forbindelse med aktiviteter ud af huset
- Principper for privat indkvartering af elever
- Principper og procedurer for hjemmebesøg
- Principper for elevmedbestemmelse
- Principper for understøttende undervisning
- Principper for røgfri skoletid
- Principper om kontakt- og trivselsforældre i folkeskolen
- Principper om skole-hjem-samarbejde
Kvalitetsrapporter
Trivselsundersøgelse
- Information om National Trivselsundersøgelse
- Trivselsmåling for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2017/18
- Trivselsmåling for grundskolen, 4.-9. klassetrin, 2017/18
- Trivselsmåling for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2018/19
- Trivselsrapport for grundskolen, 4.- 9. klassetrin, 2018/19
- Trivselsrapport for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2019/2020
- Trivselsrapport for grundskolen, 4.-9. klassetrin, 2019/2020
- Trivselsrapport for grundskolen, 0.-3. klassetrin, 2020/2021
- Trivselsrapport for grundskolen, 4.-9. klassetrin, 2020/2021
Undervisningsmiljøvurdering 2022
Antimobbestrategi
Handleplaner
Regler for brug af digitale værktøjer i folkeskolen
Af 12. april, 2023
|